.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كلنگ كارخانه كك سازي بر زمين مي‌خورد

رئيس كميسيون صنايع و معادن شوراي اسلامي از آغاز عمليات ساخت كارخانه كك سازي البرز مركزي در منطقه سوادكوه خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، عزت الله اكبري در نشست اعضاي كميسيون صنايع و معادن مجلس با صاحبان صنعت و معدن استان مازندران اظهار داشت: دولت با ساخت كارخانه ذغالشويي البرز مركزي نيز موافقت كرد كه به دليل اهميت موضوع، وزير صنايع نيز در اين مراسم حضور خواهد داشت.
وي با اشاره به احياي نساجي مازندران به عنوان يك مصوبه دولت در سفر اول به مازندران ياد و خاطرنشان كرد: نساجي مازندران با مهندسي جديد از طريق اجراي اصل 44 احيا خواهد شد.
رئيس كميسيون صنايع مجلس از حضور سرمايه گذاران خارجي براي احياي نساجي مازندران خبر داد و به مسئله بحران جهاني در اقتصاد دنيا اشاره كرد و گفت: اگر فرصت را درنيابيم اين بحران جهاني بر ما غلبه خواهد كرد.
اكبري با اشاره به اينكه تحريم كشورهاي بيگانه بر عليه كشور ما ناشي از قانون جنگل است كه در دنيا حاكم است اظهار داشت:‌آمريكا و كشورهاي استعمارگر به هيچ قانوني پايبند نيستند.
وي با تأكيد بر اينكه بانك‌هاي ما پاسخگوي نياز امروز كشور نيستند، تصريح كرد: تمام اين مشكلات موضوع نقدينگي نيست.
نماينده مردم قائم شهر سواد كوه، جويبار و كياكلا با اشاره به اينكه كشور باتجربه ژاپن هيچ استقبالي از سرمايه‌گذاري مستقيم خارجي نداشته است، يادآور شد: صرفه جويي در اقتصاد ژاپن را برجسته كرده است.
اكبري با اشاره به اينكه در حال حاضر هماهنگي خوبي بين دولت و مجلس وجود دارد، اظهار داشت: رئيس جمهور كشورمان نيز بامشكلات فعالانه برخورد مي‌كند.
وي با يادآوري اين نكته كه مديراني كه به حاشيه مي‌روند، مديراني بي‌عرضه هستند، بيان داشت: طرح مسائل فرعي كشور را به حاشيه مي‌برد.
رئيس كميسيون صنايع مجلس به استاندار توصيه كرد تا مديران ضعيف را تحمل نكند و ضعف مديران استاني در گذشته اين بود كه به دليل صنعتي نبودن مازندران محروم مانده است.
اكبري اضافه كرد: هفته آينده موضوع احياي نساجي مازندران مشخص مي‌شود.
وي خواستار حذف قوانين زائد و ايجاد قوانين روان ساز در كشور شد و افزود: اين مورد يكي از مأموريت‌هاي كميسيون صنايع مجلس است.
رئيس كميسيون صنايع مجلس با اشاره به برخي ظرفيت‌هاي توليدي و صادراتي مازندران اظهار داشت: مازندران سالانه ظرفيت 100 ميليارد دلار صادرات را دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.